Sv: ZZZ-tråd

Frisco:

Jo, men nu är det dags för en normal vecka igen. Ja, förutom slutet på veckan. Fredag, lördag, lördag, lördag, söndag, onsdag. Sedan halv dag på torsdag och sen övergår jag till Greenwich Mean Time.