Sv: ZZZ-tråd
knaskamilla: Har ni funderat på att jobba mindre kanske? Personligen tycker jag att mina 40h i veckan är fullt tillräckligt...men då snackar vi iofs om ett intellektuellt anträngande arbete. ;)