Sv: ZZZ-tråd
hellge: Rolig tävling, säger jag innan jag hört melodin. Vi får se om jag omprövar den ståndpunkten. Namnet på låtskrivaren gör mig nämligen aningen orolig...

Hursomhelst, det lär väl bli en hel del pendling i vinter om jag ska utnyttja vinsten.