Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
LJ:

Jo, kanske för att jag inte kom någonstans när jag klickade på "skicka meddelande", utan var tvungen att öppna HS i ett nytt fönster för att se om mitt meddelande kommit iväg eller inte.