Martin S: Kan tänka mig hur man skulle uppföra sig om man vaknade sent (vilket man alltid gör) och jäktar till jobbet för att där få läsa att Bulis, Zednik och Susse har skrivit på. Något liknande ett apatiskt tillstånd skulle ske och troligast skulle man bli skickat till företagshälsovården omgående.