Sv: ZZZ-tråd
wap.hockeysnack.com
Poffa: slänga ut så mycket pengar för att se Bon Jov är inte ens försvarsbart. Hoppas du får en trevlig vistelse även om du inte lämnanar Bayswater :-)) okej jag är avundsjuk...