Sv: Arenan klar?

Eftersom man tydligen kommer att öppna restaurangen i arenan för lunchservering från och med sista veckan i juli så förmodar jag att man då också kommer att isträna i Swedbank Arena från och med 31 juli... eller när det nu var första isträningen skulle äga rum.