Sv: Arenan klar?
Paddan: Isträningarna är i arenan ja, och om jag inte minns fel ska Jerry ha sagt någonting i stil med "Vi kanske hittar på något speciellt till första isträningen", så det kanske blir något litet jippo i samband med den. Och den här gången gissar jag att det kommer att vara fler än 30-50 personer på den.