Sv: Arenan klar?

Paddan:

Imponerande att de går själva. Måste spara in en del pengar då man slipper hyra lastbilar eller släpvagnar. Hoppas de lägger de insparade pengarna på någon riktigt bra spelare. Ze bömb, t ex.