Sv: Arenan klar?
Salle: Själv tycker jag att det är trevligare med människor som river biljetten. Mer personligt och mycket trevligare med personlig kontakt vid ett sånt tillfälle. Vad vore tex. en spårvagn utan konduktör? De 10 sekunderna extra står jag görna i kö.