Sv: Arenan klar?
Frisco: Riktigt bra bilder! Och jag ser att även undertecknad fått äran att förevigas på bild, man tackar! :)

Och jag kan bjuda på en liten videofilm jag tog från platsen varifrån jag kommer att följa lagets öden.