Sv: ZZZ-tråd

Poffa: Fotboll i öltält... själv så har jobbet dragit igång en personalfest så dom kan glömma att jag minglar. Det blir att sitta still på arslet framför storbilden på jobbet och låta någon dräng hämta pilsner åt en.

Förresten har du på dig Bon Jovi peruken du köpte i morgon?