Sv: Arenan klar?
knaskamilla: Fredrik och co visade runt folk och sålde årskort. Det fanns hiss men jag har ingen aning omden fungerade. Om den inbte fungerar får du stappla dig upp för trapporna för på markplan får man inte gå in på läktaren.