Gidde: Wow, vilken arena, helt sagolikt läcker. Har svårt att tänka mig att det finns några dåliga platser i arenan. Jag är mer än nöjd med min plats fast jag kan tänka mig att personer med anlag för höjdrädsla kan ha vissa problem med platserna längst upp på övre etaget.