Sv: ZZZ-tråd

Vilken jävla fest det lär vara i Berlin. Satt i tältet i hamnen och jag tror banne mig jublet hördes till Berlin. Vilket jävla liv det blev när Freddie nickade in den. Stor eloge till Alexandersson som i mina ögon är ++++++, dvs Hysén-klass. Chippen också riktigt bra.

ZzzZzzzz ZzzzzZZzZ