Sv: Arenan klar?
MorganaLefaey: Det hade nog varit kul att prova på att sitta på rad 0 någon match, men jag föredrar min plats på övre etaget för att kunna få en bra överblick över spelet... så att jag kan komma med fullständigt felaktiga matchanalyser.