Sv: ZZZ-tråd
Salle: varför skulle det göra det? Leksand i dag mot Leksand i fjol är knappt samma lag...... Ledningen utbytt sånär som på sjukvårdare materialare och Christer Olsson.... Masken , Bergqvist och Curre är borta och alla Tjeckerna är borta, Ryssf*n med .... tillåme Calle Steen är borta vilket är väldigt skönt...

Sen finns de några få man kommer sakna .... Backlund , O.Steen......och stundtals slovaken Jiri Bicek.