Sv: ZZZ-tråd

I morgon hämtar taxin mig klockan 05.00. Ska försöka hitta något ställe där man kan se fotbollen på i morgon kväll. Kan bli svårt, Göteborg är ett jävla ställe helt utan fotbollskultur.

ZzzZZZzzZ zzzzZzzZZ