Sv: ZZZ-tråd
wap.hockeysnack.com
Poffa: Du missar matchen till att börja med eftersom du somnar före det börjar, s dan så har du inte rengjort ölpumpen och då åker du på en riktig släng av "Montezumas hämd". Förresten har statens censur lagt ner din blogg?