Sv: ZZZ-tråd
knaskamilla:

Lunch, sådan lyx har jag inte tid med, här blir det midsommmarflytt för hela slanten. Som tur är har jag dock sålt nästan alla möbler i Umeå, så det bör förflyta relativt smärtfritt.