Sv: ZZZ-tråd

Om 5 timmar hämtar taxin en igen. Mot Skövde denna gång. Men Scandic har ju fri surf på sina hotell så jag är nog online i morgon kväll och då vill jag ha en rapport från årsmötet.

ZzzZzzz zZzZzZZzz