Sv: Arenan klar?
Paddan: Om jag minns rätt, från titten i omklädningsrummet så ska platsen där hjälmen är placerad på bänken tillhöra Susse. I varje fall vill jag minnas att det där tidigare var placerat en vit hjälm med Canadiens logga.