Paddan: Låter underbart men är inte 10 år lite väl mycket? Eller är det ett artistkontrakt då kan jag förstå det för då blir det ju inte så dyrt ändå per poäng då man slipper en massa skatt. Helt klart ett underbart rykte. Nästan så man inte kommer kunna hålla tyst om det.