Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
wap.hockeysnack.com
Men man får inte glömma att skillsmätningar nästan är viktigare än seriespel. Visst får det lag med flest skillsvinnare automatiskt en plats i semin? Undra om sasse är ledig och springa snabbast på grillorna är en gren. Nu är man för trött för att skämta eller vara ironisk. Snark.