Sv: Arenan klar?

Jag läser i annonsen, om ispremiären, i dagens Allehanda att de också kommer att ha allmänhetens åkning i en halvtimme efter träningen. Hmm, tycker det mer och mer låter som att det blir först på onsdagen som det blir riktig isträning för laget.