Sv: ZZZ-tråd
Sannes:

I vårt sovrum är det alltid svalt och skönt på kvällen. Då stänger min kära sambo till fönstret, för han vill inte frysa under natten. På morgonen är det kvavt och säkert minst 50 grader i sovrummet. Gaaah.

I morgon blir det bilfärd (i regnet?) och festival (i regnet?).

Gonatt, folk.