Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team:

Jag har inget bildexempel, men problemet är att restaurangen har som balkonger som står rakt ut, och stolarna står liksom lite i vinkel mot dem. Att de ens har satt stolar i de hörnen förvånar mig stort.