Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team:

Jo, men vad fan - man ser ju nästan ingenting från de platserna. Knepigt ändå att sätta dit stolar, tycker jag.

Alla ståplatser är på kortsidan mitt emot restaurangsidan.