Sv: ZZZ-tråd

I morgon blir det först Sundsvall och sedan fotboll på Kempevallen. Redan vid åtta tänker vi åka. Mindre än sex timmars sömn. En vanlig natt, med andra ord.

ZzzZZzzZZ zzZZzzZZ