Sv: ZZZ-tråd
arnio: Kempehallen blir kvar, den ska användas av MoDos yngre lag (juniorlagen ska dock spela i nya arenan) och av andra föreningar. Dessutom är det väl inte omöjligt att den kan komma att användas som reservarena i framtiden, ungefär som Hovet och Frölundaborg, om någon match skulle krocka med något annat evenemang.