Sv: Arenan klar?
Alisandali: Jag förmodar att det bara är den gula huvudingången som är öppen, så var det i varje fall igår. Sedan vet jag inte om arenan är öppen efter kontorstid, fast det kanske the Poffster har någon aning om.