Äntligen hemma efter helgens inflyttningsfest i Skule...mycket trevlig tillställning trots att alkoholhalten stundtals var aningen för hög. Dagens milda bakfylla botades med bad i Kjäl, bakispizza på Chaplin och en promenad innan kaffet. Nu börjar det närma sig sängen...jobb imorrn....