Sv: Arenan klar?
Paddan:

Åh, fiffigt. Tack. När jag följde länken såg jag för övrigt att klubbtidningen tydligen ska ut till alla i Öviks kommun framöver. Undrar vad man då som medlem får för förmåner som inte icke medlemmar får?