Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Paddan: Hahahah roligt. Men jag måste faktiskt säga att när man såg bilden från aftonbladet så såg färgsättningen riktigt snygg ut. När jag själv varit i arenan så har tanken varit: Helt ok..... vem bryr sig.... jag är här för att titta på hockey.