Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:

Men jag vill ju bli kanslist. Eller, jag menar, måste ju hitta något sätt att nästla mig in där så att de till slut inser att de inte kan vara utan min kompetens.

Tjörn??