Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
65selander:

Jag vet inte varför, men jag kom att tänka på det gamla uttrycket "look who's talking". Men att Brynäs vinner SM-guld någon gång igen, det får man väl nästan räkna med ändå, va? Förutsatt att ni inte hamnar i kvalserien, rutschar nedåt därifrån och aldrig tar er upp igen, förstås.