Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Cyklob: Alltid intressant att läsa vad Ros skriver, då han först aldrig slutar att förvåna en. Skulle nog kunna plocka ut några stycken från varje lags forum som skulle göra ett bättre jobb. Samtidigt så skapar han diskution och debatt. Men hockeykunnig det har jag aldrig sett han som.