Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Uddan:Hade han blivit borta från spel i serien hade jag hållit tummarna på att de jagat en ny målvakt.  Inget ont om Zajan men ibland får man för sig att han gör sig liten i målet istället för stor. Skiljer inte så mycket i storlek på Krizan och han men när man ser dem i målet så känns det så.