Sv: ZZZ-tråd

Om en halvtimme ska man få sig lite mat och se lite allsvensk fotboll. Ska bli skönt. Sedan lär man behöva sova, för i morgon ska det jobbas lääänge. Härligt att det äntligen händer något.

ZzzZZzZZz ZZZzZZzz