Hallå, här sitter MoDoiter och Timråiter och tjafsar om småsaker, när alla borde förena sig i förväntan inför vad som händer på lördag. Eller måste han kanske börja cykla redan på fredag, eller imorgon, för att hinna upp? Inser ni att PH:s gaaaamla löfte gäller helgen som kommer? Oh, så spännande.