Sv: Arenan klar?

Hawerchuk:

Så skulle man kunna säga om man vill vara elak. :-)

Personligen hoppas jag att klacken kommer bli bättre och röststarkare nu i nya arenan. Det kan vara den nytändning som klacken behöver.