Sv: ZZZ-tråd
Jaha det verkar inte ha blivit något bättre spel från modos sida. Ja vi har ju 2 träningsmatcher kvar att fixa till spelet på. Såg att Oscar Steen spelade fram alla målen det var ju trevligt i alla fall.