Sv: Arenan klar?

Vet inte om ni har sett detta men SBA heter numera "Spökhuset" enl AB. Tror snarare att MODO mörkar formen :-))

Ang städningen så beror det nog på att den baltiska städbolagets städare har hamnat i blockad...