Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gidde:

Det värsta är att de har sagt att vi ska på en utbildningsresa utomlands i oktober också. Eller, det värsta kanske är att man får mer pengar på utlandstraktamenten än vad man får på traktamenten i Sverige? Kan inte bestämma mig...