Sv: Arenan klar?

Är ni medvetna att man känner Bossen i Övik, sedan att han vet hur man klär sig är också en fördel. :-)
ps/ Tror inte det har funnits någon schystare Polis någongång på bortaplan. Rätta mig om jag har fel är inte han säkerhetsnsvarig på SBA nu?