Sv: Arenan klar?

Just nu håller man i arenan på att montera sargreklam och reklamspotarna sätts upp i ljusrampen. Ännu, efter fyra veckor, har dock reklamen på resultatservicen inte kommit upp så de ställningarna lär väl stå kvar även på torsdag.