Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Lumber Jack: Nä. Radion kom ju igång, så nu håller jag på Timrå igen. Ända tills modoiterna kommer hem från E-on och klagar på fuskbygget. Då kanske jag blir ledsen och modoitisk.