Sv: ZZZ-tråd
Imorgon vinner för första gången sedan 2002 mot laget som stal en hel kedja från oss 1965, inklusive den ende Björn som spelat i MoDos A-lag.

Krax. Aldrig mer.

ZZZtock zka dom ha.