Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Alfred Awful: Asmundstorps märke är vackert. Undrar om vi ska hota dem på samma sätt som Brynäsanhängare idag gjort i Eriksbergs gästbok? Nej. Vi rycker på axlarna istället.