Sv: ZZZ-tråd
Fredag imorrn...sedan ännu en helg...mot sängen!

ZZzzZzzZzzz

Förresten: Är det nån som har biljett över till lördagens Frölundamatch? Isåfall köper jag!

ZzZZZZzzzZzzz